Звіт керівника гуртка «Футбол»Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Перетятька Віталія Анатолійовича

Футбол є важливою складовою фізичної культури. Через навчання футболу формується стійкий інтерес дітей до занять фізичною культурою, зокрема до здорового способу життя взагалі.
У процесі занять футболом вироблялися різноманітні рухові навички, ,поліпшилася координація, прискорилася реакція, підвищився загальний рівень фізичної підготовки, технічної і тактичної майстерності спортсменів.
На заняттях гуртка «Футбол»вихованці оволодівали знаннями з історії футболу, техніки володіння м’ячем, розвивали фізичні якості.
Програма для гурткової роботи розроблена відповідно навчальної програми «Фізична культура. 5–9 кл.» Програма характеризується спрямованістю на певний вид спорту. Навчальна програма побудована на основі модульної системи. Навчальний матеріал адаптований до занять з учнями різної підготовленості, передбачав спортивну спрямованість і містить елементи техніки та дій у нападі й захисті, теоретичні відомості, а також вправи з елементами футболу для розвитку фізичних якостей. Під час побудови навчального процесу використовувалися різноманітні дидактичні методи, враховуючи вікові особливості учнів, матеріалу, що вивчається, а також наявні матеріальні можливості школи. У процесі навчання футболу застосовувалися такі групи методів: — наочні (показ вправ, демонстрація вправ на схемі, макеті, екрані тощо); — словесні (розповідь, пояснення, вказівка, зауваження, переконання, бесіда тощо); — практичні (метод вправ та його варіанти — початкове вивчення прийомів у цілому або частинами), метод багаторазового повторення (перемінний, інтервальний, ігровий, змагальний тощо). Під час вивчення елементів техніки та дій у нападі й захисті в учнів формуються певні рухові навички. Тому кожний прийом вивчали відповідно до стадій формування рухової навички. При цьому дотримувалися такої послідовності: — ознайомлення з прийомом; — вивчення прийому у спрощених умовах; — вдосконалення прийому в умовах, близьких до ігрових; — закріплення прийому в грі;розчеплення ігрових комбінацій по частинах.
Під час дистанційних занять учні знайомились з тактиками команд , які брали участь у Чемпіонаті України з фут залу U-15, за допомогою відео.
Так, як зараз, не проводяться змагання серед школярів шкіл району ми запланували і провели товариську зустріч з командою Н-Полтавської загальноосвітньої школи. Для забезпечення епідеміологічної ситуації зустріч відбулась на нейтральному полі, на стадіоні в селищному парку.
Гра закінчилась з рахунком 9:6 на користь нашої команди.

/Files/images/IMG-15faf15d3add2b6cddbce53e5afa10cd-V.jpg /Files/images/IMG-c783f247a9202b359a85e2b6e1d3b17c-V.jpg /Files/images/IMG-ef67c736a4d65d8a906ef9f39f5d632a-V.jpg /Files/images/IMG-f54dc5962701961fe6b31056e0ee6514-V.jpg

ЗВІТ про роботу гуртка «Образотворче мистецтво» за 2020-2021 н.р. Керівник гуртка Хлепітько Марина Миколаївна

1.Основні дані про гурток кількість груп - 1, кількість дітей - 20 чоловік, вік вихованців – від 7 до 9 років

Метою гуртка образотворчого мистецтва є формування художньо-естетичного смаку, художньо-творчої уяви, творчого потенціалу, культури почуттів, нестереотипного асоціативно-творчого мислення, спостережливості за навколишнім середовищем. Виховувати в дітях відчуття краси та гармонії, вміння помічати прекрасне у спостережуваних явищах та усвідомлювати його.
Завдання гуртка: дати знання та уявлення про образотворче мистецтво, його історію та роль в житті людей. Навчити розуміти мову різних видів образотворчого мистецтва, усвідомлювати роль художнього образу в мистецтві створювати виразний художній образ, оригінальну композицію. Залучити учнів до розуміння змісту та сутності мистецтва

Напрямки роботи гуртка:

декоративно-прикладий
художньо-естетичний

2.Навчальна робота в гуртку

основні знання вміння і навички отримані дітьми на заняттях:
діти отримали базові знання про історію виникнення образотворчого мистецтва. Оволоділи різноманітними живописними техніками: аля-пріма, лесування, змішана техніка і т.п. Навчилися основним законам композиції, ознайомилися з сучасними видами та техніками образотворчого мистецтва, детальніше дізналися про життєвий та творчий шлях відомих художників світу.

3.Виховна робота у гуртку:

виставка дитячих робіт до більшості приурочених святкових виставок малюнків, у виставці приймали участь 15 вихованців гуртка;
виховна година на тему «Творчість Марії Приймаченко»

4.Участь у шкільних конкурсах,виставках тощо:

5.Удосконалення навчально-методичної бази гуртка:

конспекти уроків на теми: «Живописний натюрморт», «Створення ескізу писанки», «Малюємо настрій», «Натюрморт з простих геометричних форм», «Малюємо море», різноманітні таблиці з поетапним виконанням живописної чи графічної роботи, власні зразки, зразки дитячих робіт, репродукції художників світу, спеціальна література та журнали з образотворчого мистецтва.

6.Робота з дітьми пільгових категорій

Гурток відвідують двоє дітей, позбавлених батьківського піклування.

Керівник гуртка «Образотворче мистецтво» М.М. Хлепітько

/Files/images/630_360_1590681201-283.jpg /Files/images/16388.jpg

/Files/images/ideya152aa.jpg /Files/images/IMG_20201119_115204.jpg /Files/images/IMG_20201119_115213.jpg /Files/images/IMG_20201119_115226.jpg

/Files/images/IMG_20201119_115807.jpg /Files/images/12.jpg


Звіт про роботу гуртка з волейболу вчителя фізичної культури Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Костенко Володимира Олександровича

В 2020-2021 н.р. учні відвідували гурток з волейболу одну годину на тиждень. В ньому займалися учні 9-11 класів. Заняття проводилися в вівторок з 15.15 год. до 16.15 години в спортивному залі школи.
Метою і основним змістом роботи шкільного спортивного гуртка з волейболу було підвищення та збереження рівня здоров’я і функціональних можливостей організму учнів, всебічне вдосконалення фізичних здібностей на основі систематичних занять волейболом та оволодіння високим рівнем техніко-тактичних дій.
Волейбол є однією із найпопулярніших спортивних масових ігор. Шкільний спортивний гурток був запроваджений для того, щоб учні більше рухалися, розвивали фізичні якості, зберігали та зміцнювали своє здоров’я.
Заняття з волейболу сприяють розвитку особистості. Цю гру можна розглядати, як психологічний тренінг для тих, хто має проблеми у спілкуванні. Під час занять з волейболу необхідно стежити за м'ячем, який знаходиться то далі, то ближче до гравця, в результаті чого волейбол можна назвати зарядкою для очей - посилюється приплив крові до органу зору, тренуються очні м'язи. Крім того, розвивається окомір, адже гравцеві доводиться вгадувати точку приземлення м'яча, щоб правильно відбити його. Оволодіння такими складними прийомами, як подача в стрибку, атакуючий удар, блокування, вимагає хорошої координації. Освоєння нових прийомів змушує мозок працювати, утворюючи нові зв'язки між нервовими клітинами, що стає відмінним тренуванням не тільки для нервово-м'язового апарату, але й для мозкової діяльності.
Під час занять гуртка учні вивчали історію волейболу і правила гри, займалися фізичною підготовкою, набували навичок участі в грі й організації самостійних занять, вивчали основні правила суддівства.

/Files/images/IMG-dd752126e9cbd1dc6ae64aa863268f8b-V.jpg /Files/images/IMG-a856d93f338b106dd3e6761999a38ea4-V.jpg


Звіт про роботу гуртка ВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВ0 керівника Лесика Валерія Миколайовича Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за 2020 – 2021 навчальний рік

Значне місце у формуванні особистості дитини з раннього віку займає мистецтво. Музичне мистецтво - це частина художньої культури, без якої неможливе всебічне естетичне виховання дитини. Спів - основний вид музичної діяльності дітей та основний засіб музичного виховання. Він найбільш близький і доступний дітям.

Метою навчальної програми є формування компетентностей особистості у процесі опанування вокального мистецтва.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальна - формування теоретичних знань, стійкого інтересу до музичного мистецтва, ознайомлення з основними поняттями та знаннями музичного мистецтва як частини світової культури;
практична - формування практичних умінь та навичок з музичного мистецтва, розвиток музичного слуху, набуття навичок виконання українських та іншомовних пісень;
творча - формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння основами музичного мистецтва, розвиток естетичних почуттів та смаків;
соціальна - виховання дбайливого ставлення до надбань української, світової культури, духовних та матеріальних цінностей рідного краю, народних традицій.
Зміст програми забезпечує розвиток особистості, творчих здібностей, сприяє активізації мислення, морально-вольових і естетичних якостей дитини. Програмою передбачено пізнавання та закріплення знань в ігровій формі за допомогою виконання пісень.
Здатність до творчості - відмітна риса, завдяки якій людина може жити в єдності з природою, створювати, не завдаючи їй шкоди, примножувати, не руйнуючи. Психологи та педагоги дійшли висновку, що ранній розвиток здатності до творчості, вже в дошкільному дитинстві - запорука майбутніх успіхів. Дитина засвоює певну систему соціальних цінностей, моральних норм і правил поведінки в суспільстві, у неї формується культура здорового способу життя.

Вокальна робота проводилася на доступному музичному матеріалі.

Пісня — не тільки музично-вокальний твір, але й літературний. Тому вихованці мають знати будову пісні, як літературного твору, як сфери емо­ційного життя людини, уміти емоційно переводити зміст тексту пісні у від­повідні форми виразності.
Оскільки естрадний жанр вимагає видовищності, особливе значення має робота над сценічним оформленням репертуару. При цьому використовується все для найповнішого розкриття художнього образу : пластика (танець або його елементи), світло, театралізована дія тощо. Сценічним оформленням номерів найкраще займатися після засвоєння музично-во­кального матеріалу.
Я домагався свободи та невимушеності музично-рухових вправ. Окрім ритміки, проводилися заняття з вивчення елементів сценіч­ної дії у різних вправах, іграх, етюдах. Основне завдання — розвиток спо­стережливості, вольових якостей, уяви, творчої ініціативи, емоційної чут­ливості, художньої вигадки. При підготовці виступу враховувалось, що дія має бути динамічною, без обтяжливих пауз і великої кількості слів ведучих.Перевіркою знань, умінь і навичок учнів є публічні виступи спочатку для батьків і друзів, потім творчі звіти й концерти, участь у конкурсах і фестивалях.

Нажаль, враховуючи ситуацію із корона вірусом, загальношкільні та інші заходи майже не проводились. Проте, гуртківці брали участь у таких заходах:

- Привітання зі святом працівників освіти;
- Привітання з днем 8 Березня;
- Участь у проведенні тижня музичного мистецтва;
- Флешмоб до дня вишиванки.

Аналізуючи все вище згадане, я вважаю, що робота гуртка проводилась на достатньому рівні.

/Files/images/20201224_083648.jpg/Files/images/20210520_122150.jpg


Звіт роботи гуртка лялькового театру «Сонечко» за 2020-2021 навчальний рік

Ляльковий театр – це святкове дійство, що має потужну виховну й розважальну силу. Змахни чарівною паличкою – і оживає чудовий світ, сповнений сяйвом, сонцем, лісовими пахощами та дивними пригодами. А називається цей світ – ляльковий театр. Працює такий театр і у нас як засіб розвитку творчих здібностей школярів у роботі шкільної бібліотеки.
Театр ляльок – веселий захопливий вид мистецтва. На сцені театру ляльок можна побачити театральну гру, художнє відтворення життя. Адже лялька – це не просто лялька, це персонаж казки, який оживає. Це невеличке диво, яке повністю реальне для дитини. У шкільній бібліотеці є ширма, ляльки, засоби для прослуховування музики й декорації до вистав. Театр приносить багато радості дитині, приваблює своєю яскравістю.
Під час лялькової вистави діти відчувають сильний емоційний вплив і активно реагують на процеси, що відбувалися на сцені. Ляльковий театр створює умови для розвитку творчих здібностей школярів, допомагає виявити у них приховані здібності. Наша мета – ознайомлення дітей із казками. Світ казок – таємнича сила. Вона далеко – за тридесять земель, у тридев’ятому царстві. Казки ваблять своїм сюжетом, і на основі казок знайомимо учнів із книгою.
Ляльковий театр буде жити вічно. Адже те, що стало буденністю для однієї дитини, тільки починає здаватися для іншого підростаючого малюка. Це кругообіг життя, де ляльковий театр відіграє дуже важливу роль.

Показ вистав:

Дата Назва вистав: Клас
15.10.20. Рукавичка 3-б
16.10.20 Рукавичка 3-а
19.10.20. Рукавичка 1
23.11.20. Ріпка 1
24.11.20. Ріпка 2-а
14.12.20. Замість ялинки гілка 2-б
20.05.21. Українська вишиванка 4-б

/Files/images/IMG_20201217_140147.jpg /Files/images/IMG_20210209_081623.jpg /Files/images/IMG_20201221_133258.jpg /Files/images/IMG_20201217_135403.jpg

/Files/images/IMG_20201217_135347.jpg /Files/images/IMG_20201123_134325.jpg


Питання організації позакласної діяльності дітей займають важливе місце у педагогічній діяльності школи. Ми вважаєм, що школа не може повністю сприяти розвитку інтересів, нахилів, здібностей дітей.

На нашу думку, потрібно створювати нові форми роботи з дітьми і які спрямовані на задоволення дитячих запитів, з вільними заняттями, що підтримують ініціативу і самодіяльність.

Невпорядкований вплив вулиці треба протиставити організацію цікавих справ у майстернях, гуртках, секціях, створити кожній дитині умови для розвитку її творчих здібностей.

/Files/images/13.jpg

Головна особливість позакласного педагогічного процесу полягає в тому, що він будується на взаємній співтворчості педагогів і дітей на їх дружбі і духовній спільності, на визнанні самоцінності особистості дитини, на взаємодопомозі і взаємній зацікавленості у спільному успіхові і результаті діяльності.

Ось тому в нашій школі представлено спектр гуртків, які працюють з обдарованою молоддю.

До вашої уваги структура гурткової роботи.


Гурток образотворчого мистецтва

Мета програми: створення умов для творчого розвитку дітей засобами декоративно-ужиткового мистецтва.

Основні завдання:

- виховати дбайливе ставлення та пошану до надбань народного мистецтва;

- створити умови для здобуття учнями знань, вмінь та навичок з техніки декоративно-ужиткового мистецтва;

- навчити поєднувати різноманітні техніки у процесі виконання виробів;

- розвинути художній смак, творчу уяву, фантазію, виробити

- індивідуальний стиль роботи.

/Files/images/12.jpg


Гурток «Волейбол»

Мета занять:

- Виховати в учнів належні моральні і вольові якості;

- навчити виконувати технічні і тактичні прийоми гри в волейбол;

- популяризація волейболу серед учнів, залучення їх до систематичних занять фізичною культурою і спортом.

Цілі та завдання занять:

•Підвищення рівня фізичного розвитку учнів.

•Підготовка спортивного резерву.

Завдання:

•Зміцнення здоров’я та загартування організму учнів.

•Забезпечення оптимального для даного віку, рівня фізичної форми та фізичних якостей.

•Підвищення рівня загальної фізичної підготовки та підготовленості.

/Files/images/IMG-61584ec1e0c84c5e4fed2e3da3760abc-V.jpg


Гурток «Вокальне мистецтво»

Метою гуртка є формування компетентностей особистості у процесі опанування вокального мистецтва.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей: пізнавальна - забезпечення навчання основам професійного вокального співу; основним поняттям і термінам музичної грамоти; правилам гігієни й охорони голосу;
практична - оволодіння нотною грамотою, розвиток вокального, гармонічного та мелодичного слуху; удосконалювання мовнного апарату; формування вокальної артикуляції, співочого дихання, музичної пам’яті; формування діяльності голосового апарату з основними властивостями співочого голосу;
творча - забезпечення індивідуальних вокальних здібностей; формування музично-естетичного смаку; прагнення до гармонії, уміння бачити її в музиці, людині, навколишньому світі; психологічному вивільненню та творчому розкриттю особистості через виконавський досвід;
соціальна - виховання громадянської свідомості, національної гідності через виконання кращих творів вітчизняної музики; глибокого почуття любові до музики, пісні, рідного краю, рідної мови; формування навиків професійної взаємодії в колективі, прагнення до створення комфортного, доброзичливого психологічного клімату.
/Files/images/20201224_083648.jpg

ЛЯЛЬКОВИЙ ГУРТОК «СОНЕЧКО»

Мета програми:

є формування ключових компетентностей особистості засобами театрального мистецтва за допомогою ляльок.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальної – забезпечує ознайомлення з поняттями, що стосуютьсятеатрального мистецтва, зокрема театру ляльок, розвиток емоційно-художньоївиразності мовлення;
практичної – сприяє опануванню системи знань і вмінь мистецтва театруляльок; оволодінню основами сценічної дії та акторської майстерності;оволодінню навичками створення художніх образів, технологією управління театральними ляльками різних типів та конструкцій:
творчої – забезпечує розвиток творчих здібностей: художньої уяви,фантазії ініціативи, емоційної гнучкості; набуття досвіду власної творчоїдіяльності актора; розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу;
культурної – забезпечує формування інтересу до театрального мистецтва;ціннісного ставлення до світу; самостійного вираження ідей, досвіду тапочуттів; стійкого інтересу до художньої творчості, потреби у творчійсамореалізації та духовному самовдосконаленні;
соціальної – сприяє вихованню гуманності, доброзичливості, дружньогоставлення до оточуючих, поваги до традицій українського народу; спілкування державною мовою; розвитку організаторських здібностей у процесі колективної творчої справи.

/Files/images/IMG_20201221_133258.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 50

Фотогалерея

Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

вулиця Бабенка,
будинок №9, поштовий індекс 71202, Запорізька область, с. Чернігівка, Україна.

Дата останньої зміни 29 Листопада 2021

Цей сайт безкоштовний!